Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: staartstuk volvo penta 290

staartstuk volvo penta 290 03 aug 2015 22:44 #648593

  • bergens
  • bergens's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4
Geachte lezer,


Vandaag op boot geweest, wilde mijn staartstuk laten zakken maar helaas reageerde de knop niet voor naar beneden.
Het gekke was dat hij wel omhoog kon maar dus niet naar beneden.
Iemand enig idee?

gr

Hans Bergens
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.088 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl