Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Pakking impellerhuis Yanmar 4JH4E ??

Pakking impellerhuis Yanmar 4JH4E ?? 31 juli 2015 20:11 #648099

  • Airgead
  • Airgead's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2773
Vandaag een nieuwe impeller gemonteerd in de Yanmar motor.
Hij zit op een plaats dat ik er niet echt goed zicht heb, maar er zat (en zit) geen papieren pakking onder de impellerhuisdeksel.

Misschien zit er een vrij harde rubber ring in het huis wat ik zo voelde, maar zeker ben ik daar niet van.

(had ff met een spiegeltje moeten kijken, maar ben nu weer thuis) :S

Weet iemand of dit klopt zo?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.084 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl