Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Dieptemeter transducer

Dieptemeter transducer 03 sept 2015 14:21 #657936

Met plezier gedaan, Aart. Wordt m'n meetapparatuur ook weer eens gebruikt... ;) Daarbij, de koffie was prima!

Veel succes er mee.
Na een periode van stilte ben ik er weer...!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Dieptemeter transducer 03 sept 2015 20:16 #658128

Het is wel het seizoen van de sneuvelende transducers... :S
Mijn exemplaar is ook kapot (Lowrance DSI4 / 455-800 KHz.). Ik kreeg op het ik ineens dieptes van 38 meter en dan weer twee meter... :laugh:
Een duik vorige week onder de boot door leverde op dat mijn vrees bewaarheid bleek... Een gescheurde behuizing van de tranducer. En helaas, elektronica gaat niet altijd even goed samen met dat vloeibare goedje dat de naam water draagt... :whistle:

Sorry voor deze kaping van dit topic, maar ik waag het erop...
Heeft iemand een dergelijke transducer in de kast liggen?

Groetjes en overigens top dat die van jou het weer doet Aart!
Ik denk dat fabrikanten van steeksleutels samen spannen als het gaat om de aantrekkingskracht van water op gereedschap... Het begint op te vallen dat altijd maat 10 overboord valt...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.107 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl