Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Volksboot vraagjes

Volksboot vraagjes 24 juli 2015 14:21 #646068

  • Mais Non
  • Mais Non's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2
Hoi Allemaal,

Redelijk nieuw hier dus ben benieuwd of dit werkt.
Ik heb een Volksboot 480 waar ik met een paar kleine vragen zit:

Ten eerste heb ik een elektromotor. Deze had ik al alleen met een losse redelijk zware accu. Heeft iemand ervaring met de de beste plaats en de manier van bevestigen?

Ten tweede wil ik trapeze koorden maken, maar hoe meet je de juiste lengte van je staaldraad en je haak in?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Volksboot vraagjes 24 juli 2015 14:24 #646069

De accu zou ik ongeveer bij de mast zetten ivm gewichtsverdeling.

De trapezedraden is een kwestie van proberen...
Voorheen Flying Arrow Schakel
Voorheen Schakel H2414 Neptinus
Voorheen 470 H220
Efsix 1073
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Volksboot vraagjes 27 juli 2015 13:54 #646815

  • marcs
  • marcs's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 394
Kijk hier eens staan alle gegevens:

www.zeilersforum.nl/index.php/...eze-op-volksboot-480
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl