Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Welk type toilet

Welk type toilet 19 juli 2015 12:34 #644863

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Ik heb nu een ding staan waar je een zak in stopt, op het resultaat van je inspanning een goedje strooit, en daarna een dekseltje op het zakje frummelt.

De zakken zijn 15,- per stuk, en een zakje met je vriendinnetje delen en vervolgens gezellig samen ergens dumpen niet het hoogte punt van romantiek te noemen :)

Ik wil wat anders dus.

Vereiste is dat direct lozen niet hoeft. (Op open water vind ik dat prima, maar rond zwemmers en havens niet zo fris)

De opties die ik zie:

-Een portapotti met een flinke tank, ik hoop met 1x legen per seizoen uit te komen.
-Of een pomptoilet met klein Vuilwatertankje.

Met name vwb de laatste optie hoop ik wat tips te krijgen.
- niet te ingewikkeld installeren
- kosten <300 (anders komt de porta snel in beeld)

De afsluiters van het pomptoilet zitten er nog, ik heb genoeg ruimte om ergens een tankje kwijt te kunnen naast/boven deze afsluiters.

Ben benieuwd naar tips en ervaringen vwb beide opties.
Laatst bewerkt: 19 juli 2015 12:46 door Ejob.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Welk type toilet 20 juli 2015 07:44 #645017

  • Hielkoos
  • Hielkoos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 558
Ik heb er voor de Friendship club IFC eens een verhaaltje over geschreven:
www.friendshipclub.nl/site/vui...ankFS26%20inbouw.htm
Groetjes, Hielke
Hielkoos schippert Fan20 GARP op de Westeinder en ommelanden. Slootjevaren is ook fijn.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl