Ik heb nu een ding staan waar je een zak in stopt, op het resultaat van je inspanning een goedje strooit, en daarna een dekseltje op het zakje frummelt.
De zakken zijn 15,- per stuk, en een zakje met je vriendinnetje delen en vervolgens gezellig samen ergens dumpen niet het hoogte punt van romantiek te noemen
Ik wil wat anders dus.
Vereiste is dat direct lozen niet hoeft. (Op open water vind ik dat prima, maar rond zwemmers en havens niet zo fris)
De opties die ik zie:
-Een portapotti met een flinke tank, ik hoop met 1x legen per seizoen uit te komen.
-Of een pomptoilet met klein Vuilwatertankje.
Met name vwb de laatste optie hoop ik wat tips te krijgen.
- niet te ingewikkeld installeren
- kosten <300 (anders komt de porta snel in beeld)
De afsluiters van het pomptoilet zitten er nog, ik heb genoeg ruimte om ergens een tankje kwijt te kunnen naast/boven deze afsluiters.
Ben benieuwd naar tips en ervaringen vwb beide opties.