Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: geen retourleiding

geen retourleiding 14 mrt 2015 17:53 #605651

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Of vaak genoeg aan de oplader leggen...
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 18:02 #605654

Haha ja wel handig
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 19:37 #605680

  • sy helios
  • sy helios's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 14843
pionier830 schreef :
,maar ik weet inmiddels voldoende

zooo, en waar komt dan die zwarte rook vandaan? :whistle:
Helios is de zonnegod, Zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia, broer van Selene (Maan) en Eos (dageraad). Met zijn zonnewagen rijst hij bij dageraad op uit de Okeanos, rijdt langs de hemelkoepel en verdwijnt `s avonds in het westen weer in de oceaan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 19:45 #605683

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16019
Pionier,

Als je effe doorzet en alleen de retourleiding als gefixed betiteld dan zou je zomaar nog een hele hoop plezier kunnen hebben van je draadje. Zwarte rook en diesel op het water is nog niet opgelost immers.

Rookt hij ook als je 'm in zijn vrij laat draaien?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 20:05 #605689

inderdaad dit is nu uitgesloten en heb veel nuttige informatie van hier ... Als ik gewoon vaar dan rookt hij niet zo het is voornamelijk als hij in zijn vrij staat dan merk ik ook op dat er wat diesel in het water drijft ... De tank is inmiddels weer brandschoon en verse diesel scheelt al een hele hoop wil nu nog de brandstoffilters vervangen en een leiding zag ik vanmiddag wat lekken dus die pak ik ook meteen ff mee ....

Groetjes mark
Laatst bewerkt: 14 mrt 2015 20:06 door pionier830.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 20:14 #605692

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Zou vooral de verstuiver checken, toen was het probleem bij mij meteen weg!!
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 20:17 #605693

Ja las ik hier ook al wat over als het nog niet over gaat breng ik de verstuivers weg om ze te laten reinigen ,maar schone tank en diesel hebben al heel erg geholpen... En een dure monteur erbij halen kan altijd nog weer ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 20:29 #605694

  • svalk
  • svalk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3999
Ik heb het zelfde probleem gehad met diesel die via de uitlaat op het water terecht kwam. Bij mij waren het de uitlaatkleppen die sterk aangeslagen en een koolafzetting hadden en dus niet meer afdichtten. dit moet je ook kunnen merken aan de compressie. Heb je die al eens gemeten of laten meten ? Dan weet je veel meer over je ouwe torretje. B)
Ieder voordeel heb zijn nadeel en ieder nadeel heb zijn voordeel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 20:32 #605695

Het is wel heel minimaal hoor ! Maar fijn zoveel reacties staat me genoeg te onderzoeken dus ,bedankt allen
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

geen retourleiding 14 mrt 2015 20:37 #605696

haha we zijn idd nog niet klaar ,maar weet voor nu voldoende

zooo, en waar komt dan die zwarte rook vandaan? :whistle:[/quote]
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl