Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Klusmaat friesland

Klusmaat friesland 21 feb 2015 12:01 #599087

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Ik heb een aantal zaken die nog aan m'n boot moeten gebeuren.
Ik merk dat ik in m'n up klussen eigenlijk niet zo leuk vind, en daardoor soms een dag klussen voorbij laat gaan.
Daarnaast mis ik voor sommige dingen de expertise, ben ik best lang bezig met uitvinden hoe ik iets moet doen voordat ik aan de slag kan.

Daarom het volgende idee achter dit draadje:

Ik ga er vanuit dat er meer mensen zijn die met 2 klussen leuker vinden dan in je up.
Dat er expert klussers zijn die best handjes kunnen gebruiken, en vice versa.
Of electra expertise helpt de houtbewerker ..wat je maar kan verzinnen
Dat als ik een dag op jouw boot klus, je dan ook een dag bij mij komt.
In dit draadje post je wat er aan je boot moet gebeuren, welke expertise je nodig hebt, voorstel voor een dag, locatie, en welke expertise je zelf hebt en evt specifiek gereedschap.

Ben benieuwd of dit gaat werken...anders sterft het vanzelf een snelle dood op het forum:)
Ik doe zo gelijk maar de 1e post.
Laatst bewerkt: 21 feb 2015 13:20 door Ejob.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klusmaat frieslan (status open) 21 feb 2015 12:12 #599090

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Op mijn boot moet nog gebeuren:

Schuren onderwaterschip.
Buitenkant in de was
Rubberen stootrand vast zetten
Alle doorvoeren / scepterpotten preventief los, uitdremelen, en in epoxy om preventief balsa te beschermen.
1 plekje met rot balsa injecteren
Nieuwe chassis deeltjes tbv van verlichting op dek.
Vloer in de lak

Ik kan op jouw boot:
Handjes werk verrichten (schuren,schilderen, lakken, enz)
Heb me verdiept in epoxy/lamineren en een beetje ervaring.
Verdiept in hoe je balsa kern kan beschermen en gaten vullen met epoxy. (Nog niet gedaan)

Gereedschap:
Poets en schuurmachine, dremmel, verder standaard spul.


boot ligt in heeg, ik woon in Groningen.
Ik kan 28 en 29 feb.(dus evt 1 dag op jouw boot)

Stuur wmb een pm, ik zal de post aanpassen als er op genoemde datum een match is.
Laatst bewerkt: 21 feb 2015 12:14 door Ejob.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klusmaat friesland 22 feb 2015 13:23 #599337

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Ik tik m 1x naar boven...daarna evt de conclusie "experiment mislukt" :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klusmaat friesland 22 feb 2015 15:27 #599371

Ja, sorry maar Groningen is echt te ver :S
Schippert niet meer met de Windfall
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klusmaat friesland 22 feb 2015 16:26 #599393

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742
Niks mis met het experiment "an sich" lijkt me. Als deze datum niet lukt dan post je in de toekomst nog 'ns wat dagen. Of iemand, die in hetzelfde schuitje zit, reageert t.z.t. wel. Dan zijn er toch weer 2 zeilers blij mee.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klusmaat friesland 22 feb 2015 16:40 #599396

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Eens, staat of valt met of er meer mensen zijn die het willen, dan lukt het vast om een datum te vinden.
@ Ruud, Hellevoetsluis is idd wat ver, ik zou zeggen start een draadje voor jouw regio op als je geholpen bent met een dergelijke uitwisseling:)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Klusmaat friesland 22 feb 2015 16:49 #599401

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Verplaatst naar "Algemene vragen Techniek & onderhoud".
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Laatst bewerkt: 22 feb 2015 16:49 door Faran.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl