Op mijn boot moet nog gebeuren:
Schuren onderwaterschip.
Buitenkant in de was
Rubberen stootrand vast zetten
Alle doorvoeren / scepterpotten preventief los, uitdremelen, en in epoxy om preventief balsa te beschermen.
1 plekje met rot balsa injecteren
Nieuwe chassis deeltjes tbv van verlichting op dek.
Vloer in de lak
Ik kan op jouw boot:
Handjes werk verrichten (schuren,schilderen, lakken, enz)
Heb me verdiept in epoxy/lamineren en een beetje ervaring.
Verdiept in hoe je balsa kern kan beschermen en gaten vullen met epoxy. (Nog niet gedaan)
Gereedschap:
Poets en schuurmachine, dremmel, verder standaard spul.
boot ligt in heeg, ik woon in Groningen.
Ik kan 28 en 29 feb.(dus evt 1 dag op jouw boot)
Stuur wmb een pm, ik zal de post aanpassen als er op genoemde datum een match is.