Goedemiddag allemaal,
Ik heb de restauratie van mijn 16m2 na een jaar eindelijk klaar
Maar... Voordat ik dit seizoen eindelijk kan gaan varen,
moet ik nog wel deels van mijn tuitage hebben.
Voor een 16m2 zoek ik:
- Vallen (4x : Piek, Klauw, Kraanlijn, Fok)
- Stagspanners (welke raden jullie aan?
- Fokkenschoten
Ik wil vooral weten welke lengtes vallen / fokkenschoten ik zou moeten kopen,
wat is jullie ervaring qua lengtes?
Ook moet ik nog landvasten aanschaffen!
Zat zelf aan 4x 5 mtr & 1x 10 mtr te denken, maar wat lijkt jullie?
Ik wil alles nieuw kopen, dus welke merken raden jullie aan?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Martijn Post