Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: te hoge steigers

te hoge steigers 16 sept 2014 19:27 #552223

Beste forum leden
Als Centaur zeiler heb ik regelmatig last van te hoge steigers bij het aanmeren. De boot drijft dan, geheel of gedeeltelijk onder de steigers. Fenders naast je boot hangen is geen oplossing dus de vraag is heeft iemand een pasklare oplossing?
Alvast bedankt
Wilco
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: te hoge steigers 16 sept 2014 19:39 #552226

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6155
misschien een korte brede plank met wat gaten en touw meenemen om eventueel de steiger een stukje te verlagen, soort verticaal wrijfhout
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl