Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Jonmeri 33

Jonmeri 33 11 aug 2014 05:48 #539427

Bertha heeft ons een extra dagje Hindeloopen gegeven. In de verkoophaven ligt een Jonmeri 33. Mooi, degelijk schip. Ziet er op het eerste gezicht zowel van binnen als buiten netjes uit. Op sommige punten gedateerd en er dient m.i. wel wat te gebeuren.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit type schip? Ik kan weinig documentatie vinden.

Groet, Sander
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Jonmeri 33 11 aug 2014 09:17 #539467

Finse topkwaliteit.

www.jonmeri.com/perus.html
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Laatst bewerkt: 11 aug 2014 09:18 door Baasklusje.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Jonmeri 33 11 aug 2014 09:38 #539473

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8556
Heb hem ook zien liggen; mooi schip!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Jonmeri 33 12 aug 2014 18:55 #539963

Het is zeker een mooi schip. Tijdloos en degelijk. Echte aandewindse zeiler met veel gewicht in de kiel. Vandaag zijn we het eens geworden over de prijs en daarmee ben ik een nieuwe klussenlijst rijker! Dat is mooi want de Pharos is net helemaal puntgaaf..

Wordt vervolgd.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Jonmeri 33 12 aug 2014 21:01 #540044

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8556
Fantastisch. Ik denk dat je er een prachtig schip aan hebt.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Jonmeri 33 12 aug 2014 21:09 #540048

Dank Koezt!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Jonmeri 33 12 aug 2014 21:18 #540055

  • rsv
  • rsv's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1972
Gefeliciteerd!
Ik kende het merk ook niet,maar ziet er idd op foto een zeer mooi kwaliteit schip uit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Jonmeri 33 06 apr 2021 08:28 #1270427

  • Denevs12
  • Denevs12's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11
hallo allemaal. ikzelf heb ook een jonmeri 33. via deze weg wil ik in contact komen met andere eigenaren van jonmeri 33;
groet,
sven
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Jonmeri 33 06 apr 2021 09:14 #1270436

  • madoc
  • madoc's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4245
Mooie schepen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.123 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl