Ik heb het op mijn kuipbanken geplakt dit voorjaar. Het ziet er misschien niet echt "luxe" uit maar het is mooi afgewerkt, makkelijk te leggen, goede antislip en wordt niet heet in de zon. Het schoonmaken heb ik nog niet getest omdat ze nog niet vuil geweest zijn. Ik maak enkel dingen schoon als ze vuil zijn, niet van dat dwangmatige poetsen. Het verkleurt wel door de zon. De stukken die door de kuiptent met achterscherm niet beschenen worden, blijven donkerder, maar dat is iets dat met de tijd wel zal verdwijnen tijdens het zeilen. Voor mij is het zijn prijs waard en ik ga er in de toekomst ook de kuipvloer mee doen.