Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Stazo secutred

Stazo secutred 24 juli 2014 19:20 #534995

  • Frodoo
  • Frodoo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 549
Heeft iemand ervaring met Stazo SecuTred ?
Redelijke prijs en volgens zeggen duurzaam.
Lijkt mij wel wat voor de kuipvloer en banken.

www.stazo.nl/pictures
Trots op de kappers.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Stazo secutred 24 juli 2014 19:37 #534999

  • Vipe6
  • Vipe6's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 535
Ik heb het op mijn kuipbanken geplakt dit voorjaar. Het ziet er misschien niet echt "luxe" uit maar het is mooi afgewerkt, makkelijk te leggen, goede antislip en wordt niet heet in de zon. Het schoonmaken heb ik nog niet getest omdat ze nog niet vuil geweest zijn. Ik maak enkel dingen schoon als ze vuil zijn, niet van dat dwangmatige poetsen. Het verkleurt wel door de zon. De stukken die door de kuiptent met achterscherm niet beschenen worden, blijven donkerder, maar dat is iets dat met de tijd wel zal verdwijnen tijdens het zeilen. Voor mij is het zijn prijs waard en ik ga er in de toekomst ook de kuipvloer mee doen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Stazo secutred 22 aug 2014 14:43 #544217

  • Frodoo
  • Frodoo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 549
Dank voor je reactie.
Wat bedoel je met "het ziet er niet luxe uit" ?
Trots op de kappers.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Stazo secutred 22 aug 2014 15:16 #544241

  • Vipe6
  • Vipe6's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 535
Dat het er niet heel duur uitziet zoals een teakbekleding. Je ziet gewoon dat het een kurkbekleding is. Nu heb ik me laten vertellen dat er mensen zijn die er lijntjes in frezen die dan weer opgevuld worden met zwarte of witte kit. Hierdoor zou het meer het uitzicht van teak krijgen. Ik begin daar niet aan want ik weet van mezelf dat ik niet secuur genoeg werk.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Stazo secutred 22 aug 2021 14:22 #1317622

  • Wadrover
  • Wadrover's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 160
Is er misschien iemand die een boot weet met Stazo Secutred op het dek? Of misschien zijn er inmiddels meer ervaringsdeskundigen bij gekomen?

Het lijkt me zelf ook wel wat, maar zou het graag eerst eens bekijken om er wat gevoel bij te krijgen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.104 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl