Boarderbas,
Hoe dik zijn die bouten? Ik heb wel boutjes M8 van aluminium, maar met zeskant kop. Kan de kop wel even halfrond draaien als je er maar een paar nodig hebt.
Vr.groet, peter
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Re: Aluminium patentbouten
02 feb 2014 00:08 #482246