Vandaag werd de in-port race van Qingdao gehouden voor de 4 overgebleven boten in de Volvo Ocean Race. Althans, dat was de bedoeling.
Aangezien de wind het vandaag ernstig liet afweten, is de race rond de tonnen uitgesteld tot morgen. Ironie ten top: in de aanloop van deze haven is bijna de helft van het veld uitgevallen met schade dankzij de belachelijke puist wind, en dan mogen de overgeblevenen hun kunstje laten zien als het windstil is. Laten we hopen dat er dan wat minder mist en wat meer wind is; straks is E3 nog op tijd in Qingdao om de race mee te varen.
