Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: welk zaagblad?

welk zaagblad? 14 dec 2016 21:52 #792079

  • Sisu
  • Sisu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 546
En wat was de bout/schijf ratio?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

welk zaagblad? 14 dec 2016 21:59 #792080

Sisu schreef :
En wat was de bout/schijf ratio?

RVS M6 bout. Is dat een antwoord op jouw vraag of bedoel je er iets anders mee? Slijpschijfje is ± 1 mm dik.
Boot verkocht. Ben na 40 jaar zeilen overgestapt op een "boot op wielen" (caravan).
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

welk zaagblad? 15 dec 2016 16:23 #792195

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4308
Ik denk dat Sisu wil weten hoeveel boutjes je met één slijpschijfje kon doorslijpen voor die vervangen moest worden.
Laatst bewerkt: 15 dec 2016 16:23 door Menno.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

welk zaagblad? 15 dec 2016 16:27 #792197

  • Sisu
  • Sisu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 546
Excuus ik was niet duidelijk genoeg. Het inderdaad wat Menno zegt. Hoeveel boutjes per schijfje voordat die op was?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

welk zaagblad? 15 dec 2016 21:00 #792251

De eerste was sneller versleten en er is er ook een gebroken, maar na wat oefenen was 12-15 per schijfje wel haalbaar.

Aart
Boot verkocht. Ben na 40 jaar zeilen overgestapt op een "boot op wielen" (caravan).
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

welk zaagblad? 16 dec 2016 08:06 #792300

  • nardus
  • nardus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6130
interessant, ik heb onlangs 100 van die dunne schijfjes bij ali besteld, maar daar doe je dus maar 1 boutje per rvs 6mm boutje. Rommel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

welk zaagblad? 16 dec 2016 08:29 #792304

Ik heb die goedkope schijfjes ook gezien bij Ali maar ik heb toch gekozen voor de originele Dremel. Wel iets duurder maar minder ergernis :)
Boot verkocht. Ben na 40 jaar zeilen overgestapt op een "boot op wielen" (caravan).
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.113 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl