Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Iets geraakt, as krom?

Iets geraakt, as krom? 02 sept 2016 11:12 #764605

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6155
verwacht toch eigenlijk ook meer dat er iets in de schroef is blijven hangen. stuk visnet of zo.

Je staat verbaasd wat er bij onze haven aan troep onverwacht in schroeven blijkt te zitten tijden hijsen.

vislijn, stukjes net, roodwit afzettingsband, tasjes, iets onbestemds van rubber :sick:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Iets geraakt, as krom? 12 sept 2016 13:18 #767062

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Afgelopen weekeinde eindelijk eens wat tijd onder de boot doorgebracht. Helaas erg troebel water dus niets gezien, maar ook geen afwijkingen in de schroef kunnen vinden. Bladen draaien mooi soepel, geen bramen of voelbare speling tussen bladen en naaf, noch tussen as en uithouder / buitenlager...

Ook geen troep of stukjes Fuut tegen gekomen.

Dan dus toch maar even eruit binnenkort.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl